Nieuw Talent Orkest Zeevang

Heb je al vaker met de gedachte gespeeld een blaas- of slaginstrument te leren bespelen, maar je kwam daar niet aan toe? Of heb je vroeger al eens enige ervaring opgedaan met het bespelen van een instrument, en heb je er zin in om weer eens samen muziek te maken?

Muziekvereniging Zeevang heeft de krachten gebundeld met Mear Mei Muzyk om dit speciale 10 weekse muziekproject voor volwassenen aan te bieden.

Noten lezen of muzikale ervaring is niet nodig. Nieuw Talent Orkest is een bestaand concept dat al meer dan 500 muziekliefhebbers samen heeft gebracht om een muziekinstrument naar keuze te leren bespelen en samen muziek te maken, afsluitend met een knallend slotconcert.

Je maakt tien weken lang kennis met een geweldige nieuwe hobby, onder de enthousiaste leiding van dirigent Dim van den Berge. Repetities vinden plaats in een ontspannen, sociale sfeer – het plezier staat voorop!

We beginnen op zondag 13 maart 2022, om 15.00 uur in MFA De Groote Molen, Seevancksweg 93 in Oosthuizen, vanzelfsprekend in een coronaproof setting waar nodig.

Wij zorgen voor een instrument, lessenaar en lesmap, jij brengt het enthousiasme!

Woon je in de buurt en is dit iets voor jou? Of ben jij op zoek naar een cadeau voor een muziekliefhebber die wij met een cadeaubon blij kunnen maken.

Wil je je aanmelden voor het Nieuw Talent Orkest mail dan je naam, telefoonnummer, emailadres en eventueel voorkeur voor instrument naar nieuwtalentorkest@zeevangsfanfare.nl

Interesse of vragen? – neem gerust contact met ons op via onze mail nieuwtalentorkest@zeevangsfanfare.nl. De meest gestelde vragen hebben we alvast met de antwoorden op een rij gezet. Misschien staat jouw vraag er ook tussen.