50 Jarig Jubileum

Kaartverkoop jubileum concert
Dit jaar viert de Zeevangsfanfare haar 50-jarig jubileum. Ter ere van dit jubileum wordt op 24 november 2018 een jubileumconcert voorbereid, samen met het Musical Popkoor Broadway Hoorn.
De kaarten voorverkoop start op 20 oktober 2018 bij: Kadeshop Ieniemienie, Raadhuisstraat 35 in Oosthuizen. Kaarten zijn ook online te bestellen via Café Seevanck via deze link; Online voorverkoop Café Seevanck
Het concert vindt plaats in MFA De Groote Molen, Seevancksweg 93 te Oosthuizen.
Zaal open vanaf 19:30 uur en aanvang concert 20:00 uur.
De kaarten kosten € 12,50 in de voorverkoop. Kaarten aan de deur kosten € 15,00.

Voorjaarconcert in samenwerking met Wilhelmina Volendam

40-jarig jubileum

Zaterdagavond 22 november en zondagmiddag 23 november gaf het Zeevangsfanfare in samenwerking met Musical Popkoor Broadway uit Hoorn een jubileumconcert, in het kader van het 40 jarig bestaan. We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd weekend met een zeer geslaagde samenwerking tussen 2 zeer enthousiaste verenigingen. Vele positieve reakties en een ovationeel applaus kregen we na afloop van beide concerten.